تبلیغات
بانکداری مجازی
بانکداری مجازی
بانکداری مجازی مسیر توسعه
: : : :
درباره ما
من کارشناس ارشد مدیریت دولتی ،گرایش منابع انسانی هستم و در زمینه بانکداری دارای بیست سال سابقه کاری در بانک ملت می باشم و دروس بانکداری را در دانشگاه های مختلف تدریس می کنم و از سال 1381 پست مدیریتی دارم و مدت دو سال هم ریس حوزه غرب استان مازندران در بانک ملت هستم.
هدف از ایجاد این وبلاگ ارائه تجربیات بانکی و درج مقالات علمی در ضمینه بانکداری به بازدید کنندگان محترم است.

سخنی با كاربران محترم وبلاگ

پیش از هر چیز از كلیه دوستانی كه ما را مورد لطف قرار داده اند سپاسگزاریم.

از كلیه دوستانی كه مایل به درج مقالات خود در این وبلاگ هستند خواهش مندیم تا با مدیر وبلاگ تماس بگیرند.

برای پاسخ به سوالاتی كه مطرح میشود ما طبق برنامه سوالات را با دانشجویان مطرح و از ایشان درخواست مقاله در ضمینه سوال مطرح شده می كنیم . لذا از تاخیری كه در پاسخ سوالت پیش می آید قبلا عذر خواهی می كنیم.

به زودی از منابع ترجمه در ضمینه بانكداری الكترونیك استفاده خواهیم كرد.

از پیشنهادات و انتقادات شما استقبال می كنیم


عطااله فدایی
آرشیو مطالب
نویسندگان
صفحات اضافی
گزارشی از ...6 -سوئیفت چیست ؟
گزارشی از ..5 - سامانه تسویه ناخالص آنی- ساتنا
گزارشی از ..4 - مدیریت وبرنامه ریزی استراتژی
گزارشی از ...3 -مدیریت ریسک
گزارشی از ...2 - راهنمای استفاده از اینترنت بانک برای مشتری
گزارشی از نحوه عملکردسیستم بانکــی ومدیریت وبرنامه ریزی استراتژی
پول شویی 2 /
پول شویی1 /محقق مجتبی ثمر بخش طهرانی
مدیریت دانش 2
مدیریت دانش 1
مراحل گشایش اعتبار اسنادی 2
مراحل گشایش اعتبارات اسنادی /محقق فهیمه پور مهربان
صندوق بین المللی پول3
صندوق بین المللی پول2
صندوق بین المللی پول1
مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت2
مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت1
تورم 5 /احسان شمس
تورم 4 /احسان شمس
تورم 3 /محقق احسان شمس
تورم 2 /احسان شمس
تورم1/محقق :احسان شمس
باتکداری الکترونیکی2 /محمد حسین آقازاده و پیام رضازاده
باتکداری الکترونیکی1/محققین :محمد حسین آقازاده و پیام رضازاده
تورم/محقق امید رمضانپور
بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران 3 /محقق مریم مجدی
بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران 2 /محقق مریم مجدی
بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران 1/محقق مریم مجدی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق9/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق8/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق7/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق6/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق5/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق4/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق3/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق2/عطااله فدایی
شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان ـ مطالبات معوق1 /عطااله فدایی
پول شویی/محقق محمد انصاری جاوید
سیر تحول بانکداری اینترنتی در بانک پارسیان-فصل دوم2/محقق مهدیه اشکوری
سیر تحول بانکداری اینترنتی در بانک پارسیان-فصل دوم/محقق مهدیه اشکوری
سیر تحول بانکداری اینترنتی در بانک پارسیان-فصل اول/محقق مهدیه اشکوری
نقشه راه بانکداری نوین ایران :نظام پرداخت نوین بانکداری الکترونیک (3 )
نقشه راه بانکداری نوین ایران :بانکداری یکپارچه (2)
تعریف بانکداری(1)
تاریخچه بانکداری الکترونیک در جهان
لیست موضوعات پژوهشی در حوزه بانکداری الکترونیک و مجازی
بانک ملت از آغاز تا امروز
آمار و امكانات
آخرین بروزرسانی :
تعداد كل مطالب :
تعداد کل نویسندگان :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازید از وبلاگ :
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه
بانکداری مجازی
Create your flash banner free online
بهره‌گیری وسیع از فناوری اطلاعات در امور بانکداری، اگرچه امکانات بی‌نظیری را برای توسعه فعالیت و عرضه مجموعه متنوع‌تری از خدمات بانکی در عرصه گسترده‌تری از جغرافیا و زمان فراهم کرده اما به همراه خود چالش‌ها و البته فرصت‌های تازه‌ای را نیز به همراه داشته است.
 
دکتر علی دیوان‌دری/دانشیار دانشگاه تهران/مدیرعامل بانک ملت
 
توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در طول سه دهه اخیر وجوه مختلفی از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده و با هدف ایجاد سهولت در کنار سرعت و دقت فرآیندها را دچار دگرگونی‌های اساسی کرده است.

ارائه خدمات بانکی به دلیل ماهیت آن یکی از مناسب‌ترین بسترها را برای نمایش توان فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات (ICT) فراهم آورده و تقریباً از تمامی رهاوردهای آن به اشکال مختلف و در گستره وسیعی از خدمات بانکی بهره برده است.
در سال‌های نخستین هزاره سوم میلادی عملاً کمتر بانکی را در جهان می‌توان یافت که از نظام‌های بانکداری الکترونیک برای ارائه خدمات خود استفاده نکند. بهره‌گیری وسیع از فناوری اطلاعات در امور بانکداری، اگرچه امکانات بی‌نظیری را برای توسعه فعالیت و عرضه مجموعه متنوع‌تری از خدمات بانکی در عرصه گسترده‌تری از جغرافیا و زمان فراهم کرده اما به همراه خود چالش‌ها و البته فرصت‌های تازه‌ای را نیز به همراه داشته است.

امروزه مدیریت بانک‌های ایرانی در فضایی که روز به روز به سمت رقابتی شدن هر چه بیشتر پیش‌ می‌رود، با موضوع بسیار مهم چگونگی تعیین بهای تمام شده خدمات بانکی مواجه شده است. پیچیده‌تر شدن فرآیندهای بانکی در عین افزایش سرعت و دقت انجام امور، تغییرات نظام‌های کنترل داخلی، وسعت یافتن ارتباطات بین شعب یک بانک و بین شعب بانک‌های مختلف در کنار توسعه همه‌جانبه تنوع خدمات بانکی و ارائه خدمات نوین، همه بر پیچیدگی نحوه محاسبه بهای تمام شده خدمات بانکی در فضای نوین بانکداری افزوده است.

تحقیقات در ارتباط با بهای تمام شده اجزایی از خدمات بانکی در بانکداری نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تجربیات در بانک‌های ایرانی، نشان‌دهنده وجود مشکلات فراوانی در نحوه تعیین بهای تمام شده خدمات بانکی و دسترسی مدیران بانک‌ها به این اطلاعات حیاتی است. لذا لازم است با استفاده از تجارب بانکداری در ایران، موضوع مهم بهای تمام شده خدمات بانکی در فضای رقابتی جدید و چالش‌ها و فرصت‌هایی که برای مدیران در دسترسی به اطلاعات بهای تمام شده برای اتخاذ تصمیمات صحیح مطرح است، مورد بحث و بررسی قرار گیرد و پیشنهاداتی برای چگونگی مواجهه با این مشکل ارائه شود.

ارسال شده توسط Mehrdad M.tabrizi در ساعت 12:10 ب.ظ | نظرت شما ()
عناوین آخرین مطالب ارسالی
An Evaluation of Internet Banking in Turkey 2
An Evaluation of Internet Banking in Turkey 1
Challenges Faced by Sudanese Banks in Implementing Online Banking
مراودات مالی 45 میلیارد دلاری ایران با 39 بانك بزرگ دنیا
جهش خدمات بانکداری الکترونیک در بانک ملی
رفع محدودیتهای تاسیس 6 بانک خارجی در ایران
تشریح علل و عواقب افزایش مطالبات معوق در گفت‌وگوی دو ساعته با خاوری2
تشریح علل و عواقب افزایش مطالبات معوق در گفت‌وگوی دو ساعته با خاوری1
تازه‌های وب و اینترنت؛
بررسی تاثیر قوانین بانكداری بر عملكرد اقتصادی یا سیاسی نظام بانكی كشور
بازخوانی یك تجربه جهانی برای یافتن الگویی برای ایران/2
/بازخوانی یك تجربه جهانی برای یافتن الگویی برای ایران/1
عضو هیات علمی پژوهشكده امور اقتصادی در گفت‌وگو با فارس مطرح كرد:
تاسیس بانک اصناف،رویایی که محقق نمی شود
بررسی فن آوری های اولویت دار كشور
صندوق بین‌المللی پول:
دکتر بهمنی:'
از ابتدای سال 2010 میلادی
تدابیر بانك مركزی در سال 89 برای نظارت بر سیستم بانكی
گزارش تحلیلی مقایسه ای فارس از
تحلیل عوامل اقتصادی اثرگذار بر پدیده فسادمالی
بانک رفاه و بانکداری الکترونیکی2 مهدی خواجوی
تحقیق دانشجویی
تحقیق دانشجویی
تحقیق دانشجویی
سوئیفت چیست؟2
تحقیق دانشجویی
اعتبار اسنادی 2
تحقیق دانشجویی
تحقیق دانشجویی